Helt fast!

Idag tog vi en snabb sväng ner på stan och var hemma till lunch. Mest för att ha något att göra. Passade på att äta våfflor på honeycomb till frukost/mellis och sen kika lite i några affärer. Kollade efter nått klädesset till bebisen i storlek 50 men jag hittar verkligen inget neutralt. Det är antingen rosa eller blått och visst kan flickor har blå och pojkar rosa men vi vill ändå ha något som är varken eller, eller som har massa olika färger. Vi ska ju inte ta reda på könet men varje gång man kollar efter kläder så får man det där suget att ändå ta reda det just för att det blir lättare med klädesköp osv. Men då går man ju miste om det där överraskningen. Har någon tips om fina neutrala så hojta gärna till!

F skulle kolla efter skor till sig och jag som redan har höstskor tänkte inte alls kolla, men så råkade jag se ett par skor som stod på typ samma bord som de F kollade på. Jag fastna helt och kunde inte sluta känna på dem. Lätt fodrade, lite klack, massa detaljer runt hela skon och är så supersnygga! De ser slitna ut vilket nog är det som gjorde att jag fastna mest, tycker inte om när skor ser helt nya, glansiga och rena ut. Men dessa skor är så jag, jag är väldigt kräsen när det gäller skor och kläder annars. Köpte dem inte idag utan tänkte fundera på det lite till, men kan inte sluta tänka på dem, haha!

 


» Nina

Köp! Du kommer ångra dig annars :)

Svar: Åh jag får nog göra det! :)
dottir.webblogg.se

2015-09-12 // 19:46:37

Hej!
Jag tycker att dehär butikerna i stan brukar ha en del fina kläder i glada färger: www.lillabazar.se/ och www.jonoli.se/galleri/ . Dock är det inte billigt.

Svar: Tack för tipset! Det ska jag kolla in. :)
dottir.webblogg.se

2015-09-14 // 12:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback