Synliga buffar

Under inlägget jag precis skrev om vecka 20, när jag satt och knacka på tangentbordet, så kände jag att det började buffa. Jag brukar då dra upp tröjan i hopp om att det ska synas nått. Det har det inte gjort hittills men nu idag!! Nu tror såg jag en buff/spark. Magen rörde på sig samtidigt som jag kände att det buffa, inte en gång utan två gånger såg och kände jag och nu precis nyss en gång till. Det bara måste vara bebisen! Magen är lite större på vänster sida i skrivande stund, och det var även där jag såg buffarna. Så jag antar att bebis ligger där och bökar runt just nu. :)

Åh vad man har längtat till detta! Så glad, sån lycka! Nu är jag ännu mer nervös inför imorgon! hihi


Idag har vi bara en lugn hemmadag, och har inte gjort något speciellt hittills förutom att handlat. Jag köpte dessa mysiga teddysockar till mina kalla fötter. Supermjuka och sköna. De förra jag hade blev det tillslut hål i typiskt nog. Resten av dagen har vi heller inget planerat. Det är ganska skönt med sånna här dagar. Att bara kunna vara. Alice ligger och sover just nu och vi föräldrar ligger i soffan. Jag kom precis på att jag glömde ta en magbild nu på morgonen, brukar alltid göra det innan frukost men idag var vi snabba med att äta. Får bli imorgon istället, den hinner nog inte växa så mycket tills dess ändå. Så imorgon kommer inlägg med veckans magbild och även hur det gick på RUL. Hoppas ni alla haft en fin helg! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback