Magen vecka 42!

Hade hoppats att jag skulle slippa ta fler magbilder och att det istället skulle tas massa kort på en nyfödd bebis, men icke! Tycker nog inte att magen sjunkit något sen förra veckan, och bebis ligger nog ganska högt upp fortfarande. Känner mig som en val, så otymplig och stor och känner att jag verkligen vill ha tillbaka min gamla kropp. Kilona har ökat väldigt fort sista veckorna och jag hoppas det mesta är vatten.. Kom nu bebis, mamma orkar inte mer! >.<

 


Åh vad spännande :) Hoppas bebisen tittar ut närsomhelst :)

Svar: Tack! Det får vi hålla tummarna för, tungt nu, både psykiskt och fysiskt :/
dottir.webblogg.se

2016-02-22 // 12:14:06

Åh herre gu... xD Haha <3

2016-02-22 // 12:52:10

Så fin du är! Men nu vill vi se bebis på utsidan istället för på insidan! 😃

Svar: Tack ❤️ Ja det vill jag med! 😊
dottir.webblogg.se

2016-02-23 // 09:02:30
» Lin

Hur går det??

Svar: Det går bra! Bebis kom förra veckan men vi är kvar på BB. Snaart kommer ett inlägg! 😘
dottir.webblogg.se

2016-03-01 // 10:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback