4 dagar till jul!

Ännu en dag  att inte ha något alls att göra än att lyssna på när de renoverar grannens lägenhet. Hatar ljudet av borrande i betongväggar. Om 3 veckor börjar de med våran och förhoppningsvis går den fort att renovera. :)

Idag blir det att tvätta kläder inför jul och fixa lite grejer här hemma. Ska åka till Kisa på torsdag och fira jul hos mamma iår, och tissarna kommer få följa med då vi inte har någon vakt. :)

Längtar tills älskling kommer hem, så jag har någon att umgås med, blir så ensamt här om dagarna men imorgon ska jag på möte med en plats där jag förhoppningsvis kommer få praktik. Hoppas jag får det, trött på att sitta hemma nu och tissarna är inget större sällskap. :)

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och samla ork för de dagliga sysslorna. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback