Sätta upp granen eller inte...?!

Jag har totalt vänt på dygnet känns det som, somnar sent och vaknar sent, klockan var nästan 11 idag och igår nästan 12 :S Måste skärpa mig, ska förhoppningsvis få praktik snart och då ska man upp tidigt. Dock har min jobbcoach inte ringt än, hoppas hon gör det snart :P Vill ha reda på var jag får ha praktik och inte.

Idag är både jag och Felix hemma, sitter vid var sin dator och glor. haha så socialt, jag funderar på om vi inte ska klä granen idag istället :D Eller man kanske ska vänta tills i helgen. hmm.. Vill ju inte sätta upp den för tidigt men det är ju inte så att jorden går under om man gör det heller... dagens ilandsproblem...

Annars idag så händer det inte så mycket, ska väl städa, fixa och greja som vanligt. Och förmodligen blire att spela minecraft senare ikväll :D Love it!!!!!!



Over and Out



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback