Städdag hela dagen?!

Idag har jag bara städat känns det som. Började med att diska berget som fanns i köket, efter det damma och städa alla köksluckor, alla ytor osv. Tog en bra stund sen var det bara att fortsätta damma i alla andra rum och städa i badrummet. Gillar inte alls att städa badrum, speciellt inte toaletter. Mitt i allt detta kom Älsk hem och satte sig med sitt Cataclysm ;) Jag städade vidare och dammsög alla rum, soffan och lite i taket där jag hittade spindelnät, uscha!  Efter jag var klar med dammsugningen så började jag fixa med kycklingen i köket och marinera den och sen slänga in den i ugnen. Den skulle vara inne i ca 1 timme så jag fortsatte med att moppa golv och lite sådant :) När nästan en timme hade gått fixade jag riset, sallad och kallsås. Middag blev riktigt god faktiskt. :)

Nu har jag nyss duschat och ska när som föna håret, Mitt hår har blivit så jobbigt av all kyla. Statiskt och dant. Blir så trött på det, vill heller inte sätta upp det varje gång. Hemma går det bra men om man ska ut eller på stan så vill jag att det ska se lite okej ut. ska fixa balsamspray som jag ska använda när håret blir sådär fuckat. Hoppas det hjälper.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback