Sammanfattning av dagen!

Idag har jag inte orkat blogga något. Varit trött idag men kan berätta vad min dag har bestått av.

Först så övningskörde jag, jag har börjat hata att köra bil, det är så fruktansvärt tråkigt, ångrar att jag började med körkortet över huvudtaget.

Sen när jag kom hem så städade jag undan lite och gjorde mig en skål med gröt samtidigt som jag pratade med Amelia i telefon. Skönt att prata ut ibland, är så tacksam att jag har mina vänner <3 :)

Mamma och bror kom på besök sen efter det och vi fikade och pratade. Fick en gran av mamma dessutom :D En plast då men vi kan inte ha riktig då katterna tuggar på exakt allt. Blev lite ledsen när dom åkte, träffar de inte så ofta längre. :( Men kommer spendera julen med dem iår vilket jag längtar till väldigt mycket! :)

Efter det så la jag mig och vilade och väntade på att Felix skulle komma hem, när han kom hem väckte han mig och vi började med maten, sen kollade vi lite på ''Halv åtta hos mig'' som vi kollar på varje kväll.

För en stund sen kollade vi klart på ''Trollkarens lärling''. Under filmen blev det ytterliggare en tallrik risgrynsgört! Nomnom :) Nu sitter jag här, läser andras bloggar och mina forum och ska snart sova antagligen.

Over and out! :)


<3

2010-11-19 // 22:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback