AF, systemet, körskolan ;)

Var på AF idag på något informationsmöte om jobbgaranti för ungdomar. Ska tacka ja så jag får mina pengar och praktik och allt och gå på deras fåniga möten och ha mig, ser inte fram emot det alls. Vill ha ett jobb! Hoppas verkligen på ett snart så mycket som jag har sökt och haft mig den senaste månaden.
Efter det gick jag till systemet och handlade min dricka tills på lördag, blir olika cider, har en flaska Aivy hemma och fish som jag ska dricka med. Tror nog att vi kommer gå ut på krogen på kvällen, känner mig lite danssugen också! ;)
Sist gick jag till min körskola och bokade min första körlektion som är nästa vecka redan, ser väldigt mycket fram emot det! :)

Ikväll handlade vi en pumpa, en stor sådan, fanns inga små... :P Så imorgon ska den fixas iordning och ställas på balkongen :) Ska även storstäda imorgon, hela lägenheten och plocka och slänga de sista kartongerna. Pyntet ska sättas upp på lördag då katterna bara kommer äta på det annars under natten antagligen ;P Har fullt upp de här dagarna så får se hur mycket blogg det kommer bli innan nästa vecka. Kommer iallafall lägga upp bilder på allt pynt och såklart bilder från festen sen. ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback