En bra dag ;)

... än så länge iaf..

Fick hem underkjolen jag beställde för 2 dagar sen. jättesöt är den :D Har dock inte provat den än tillsammans med klänningen men det blir nog bra iaf ;) Fick även hem min piercing som jag beställde för flera veckor sen, tydligen fanns den inte i lager vilket gjorde att det tog tid, beställde en med rubinröd pärla, fick rosa men jag orkar inte hålla på och skicka tillbaka oså. Den rosa funkar den med.

Dessutom sen i måndags har jag ätit bara sallad och frukt och vågen visar än så länge -1,4 kg, på bara 3 dagar, inte illa, kanske lyckas gå ner allt jag vill trots allt. ;) Det jag äter är ju väldigt mycket mindre än vad man ska, känner mig skittrött och har huvudvärk ibland men inte så att jag mår väldigt dåligt av det. Det enda är på kvällarna då man har sånt jäkla sötsug. Det är verkligen svårt att stå emot.  Men jag ska fortsätta ett tag till! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback