Händelserik dag?! >.<

Idag har det varit en händelserik dag. Började dagen med att städa och plocka kartonger och ta det sista upp till vinden. När vi kom upp på vinden var vårat lås på förrådet borta och någon hade snott lite grejer. Fy f*n vad arg jag är och var just då. Blev att ringa farbror blå och anmäla sen får man se vad som händer. Funderar på att sätta upp en lapp vid porten. Det är ju någon som bor här som snott då det bara är de som bor i huset som har nycklar in till förrådsrummet. Usch vilka jävla människor det finns alltså.

Efter det blev det att fortsätta plocka lite sen äta. Sen har jag nästan bara suttit i soffan och gjort inget. Har varit så besviken då min andra dator som jag inte använde så mycket var en grej av de som blev stulet. Hade massa bilder och grejer. :/

Nu ikväll blev det film och mys på hög nivå och massa tända ljus. Vi kollade på Splice, någon konstig film, trodde den skulle vara läskig men det var den verkligen inte. Sen såg vi på The last airbender. Den var däremot helt okej :) Jag blev lite okoncentrerad efter ett tag då jag hade ett sugrör som jag lekte med katterna med :D

Nu sitter jag här, ska väl sova om en stund tror jag, kollar på kungarna av tylösand. De är ju seriöst helt fuckade, tkr jag då.. :P  Ajja, NajtiNajti!




Ja, jag kollade på ensam mamma söker när jag tog bilden! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback