Hemma hos mor <3

Idag var jag ute på tornby och handlade lite grejer, bl.a pulverdiet som jag ska äta från o med måndag, se om man kan gå ner ett antal kilo tills festen :D Dags för hårddiet! Passade på att köpa en våg, hur vet man annars om man gått ner i vikt :D Tapeterna vi skulle köpa var tyvärr slut så det får vi skjuta upp, vet inte ens hur länge vi kommer bo kvar där vi bor ni. Känner att jag vill bo lite närmare stan, men just nu funkar det. Dock blir det onödigt att lägga ut pengar på tapet om vi ska flytta snart.

Nu sitter jag hos min kära mor och kollar postkodmilijonären och snart ska vi kolla på dansfeber. Inte kollat på det på länge nu. Blir att sova över här i kisa. Skönt att komma bort lite hemifrån med. Snart ska jag ta fram godispåsen och smaska. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback