Hemmabakat bröd <3

Älskling och jag har länge pratat om att baka bröd hemma till frukost så imorse bestämde jag med för att äntligen gör det (: Hittade ett recept i min gamla hemkunskaps bok och hade allt som behövdes hemma ;) Blev småfranskor(frallor) med oregano på. Älskar den kryddan, både på pizza och i annan mat.
Så nu äntligen är brödet klart och vi ska hugga in! :)


(Klicka för att förstora.)


Smaskigt va? ;)





Damn Girl!! :D Hur jävla Awesome är inte du egentligen :D Jag vill oxå baka bröd, fast håller mig nog till scones :D

2010-10-09 // 14:00:21

Jag är fett awesome när jag känner för det :D hahah.

Det är faktiskt inte så svårt att baka bröd. ;)

2010-10-09 // 14:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback