Seg lördag

Igår var en riktigt jobbig dag, och undrar hur denna kommer bli. Ställde mig iaf på vågen nyss, som visade - 2 kg exakt, bara på 5 dagar! Nu är det bara 4 kg kvar typ sen är jag helnöjd :) Hoppas jag lyckas gå ner lika mycket till nästa vecka. Nästa helg kommer bli ett undantag, då vi kommer ha halloweenfest och det kommer drickas en hel del samt att jag har paxat en kebab/kyckling rullle tills på kvällen och dagen efter, osmart jag vet! ;P Sen måndagen efter det börjar dieten igen och fortsätter tills jag nått min vikt. :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Han ska iväg till skolan och göra tredje och sista tentan för denna vecka. Imorgon ska han även till skolan och plugga, så jag kommer ha en hel helg för mig själv här hemma :) Skönt som fan!!!
Kanske ska åka ner på stan till netto och köpa lite frukt idag, våran här hemma är påväg att ta slut. Får se var dagen bär iväg.

Over and out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback