Viktnedgång

Idag är det en vecka sen jag började med att äta grönsaker och frukt för det mesta. Är nöjd över resultatet hittills men ska fortsätta tills jag mått mitt mål :D
  • Måndag 18/10 - 61,2 kg.
  • Måndag 25/10 - 58,8 kg.
Gått ner 2,4 kg på bara en vecka, trodde inte jag skulle gå ner mer än 1,5 kanske som jag nämnt i tidigare inlägg. Målvikten är runt 55 så det är en bit kvar. 

Wish me luck! :)



Idag har jag en hel del att göra. Först blir det frukost sen plocka ihop tvätten för jag har tvättstuga ikväll. Ska skriva en lapp att sätta upp vid porten om att vi ska ha fest på lördag. Annars blir det att städa och plocka disk och såna vardags saker, och kanske kila en sväng till affären. (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback