En heldag på Ikano med Amelia

Var på Ikano idag med Amelia och shoppade, det var inte tänkt att jag skulle köpa något idag förutom på IKEA, men blev helt tvärt om. Istället för att köpa något på Ikea så köpte jag ett par Jeans på BIKBOK. Det var rea så jag fick dem för hela 99kr, priset från början var 499kr så jag tjänade en hel del på det. Man får passa på tycker jag. :D Köpte även lite annat smått när jag endå var där.




I sommras jobbade jag åt Samhällsföreningen i Ydrefors och fick idag ett presentkort på IKEA från dem. Passade perfekt nu när vi ska handla möbler på lördag. Awesome! :)



Slänger väl in ett kort på mig också, eller rättare sagt på mitt hår som jag fixade till idag :) Det händer ju inte så ofta nu för tiden. Varför vet jag inte, har inte haft ork eller tid till det. Tycker det är kul att fixa lite olika frisyrer. Älskar skruvlockar kan jag lägga till ;)


Nu ska jag städa lite i lägenheten, har bara ikväll och imorgon på mig sen blir det flytt. Börjar känna stressen nu. Men först blir det att se klart på Idol :P Det enda som är bra med Idol är uttagningarna, förstår inte hur vissa folk tänker. Kul är det iallafall.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback