Fullt upp?

Kanske inte fullt upp men har mycket saker som ska göras idag, baka bröd ska jag försöka mig på, sen blir det att göra potatissalladen så den är klar och hinner stå i kylen ett bra tag tills jag ska panera fisk till middag, efter det blir det att träna en stund kanske, sen ska jag se om det finns tvättstuge tid, eftersom jag inte har någon inkomst så kör vi inte tvättmaskinen vi har i lägenheten, kommer bli lagom räkning isåfall eftersom vi kör diskmaskinen varanan dag ungefär. Så mycket grisar vi ner :D

Har redan hunnit med att gå till arbetsförmedlingen idag, till jobbrummet och hittat två jobb jag ska söka, som butikssäljare och som servitris. :) Och haft ett trevligt samtal med min mor över tele idag dessutom. Älskar verkligen min mamma, hon får mig att kämpa på som jag gör! :)♥

Och istället för att äta onyttigt till mellanmål om dagarna,
ska jag försöka vara nyttig och äta frukt, köpte ju faktiskt massa igår ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback