Snart dags!

Kvällen har beståt av att åka till lägenheten och kolla lite. Lägenheten är så sjukt fin, jag älskar köket och den stora balkongen. Sen  när vi kom hem och började vi med smörgåstårtan. Den tog oss två timmar typ men den kommer nog bli mycket mycket god. Lägger in en bild så får ni avgöra själva hur den ser ut att smaka ;)


Imorgon blir det att gå upp kl 08 och duscha och plocka lite, sen bär det av till IKEA och köpa möbler kl 10 :) Har en hel del som ska köpas. Efter det börjar flytten mellan lägenheterna. Jag är helt slut efter allt packande undra hur det kommer bli imorgon. Har inte hunnit städa allt heller. Tur att man har en vecka på sig att städa iallafall.

Nu ska vi snart sova, sista natten. Känns lite skumt. Man har vant sig vid den här lägenheten som vi bor i nu, det är bara två månader snart sen jag flyttade hit till älskling. Och nu blir det ännu mer nytt. Sen är det sista natten med en liten säng dessutom!!!! Awesome. :D

Jag vet inte om vi kommer ha internet eller inte i nya lägenheten, så jag vet inte när jag kommer skriva som tidigast. Men då bjuder jag förmodligen på lite bilder av lägenheten. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback