Ultraljud och städande

Imorse så mötte jag Sofia på station, Jag skulle följa med henne på ultraljud. Först så gick vi och fikade lite och sen blev det att vänta på att få komma in i salen. Det var första gången jag var med under ett ultraljud och gud så fint det var :D Fick se lille fisen ligga där, och hicka hade h*n också. Mysigt som satan. Blev enormt mycket mer bebissugen nu. Längtar till det är min tur, det kommer ju dock inte dröja så länge men endå. LÄNGTAR! :D Efteråt blev det kebabbaren, blev en kebabsallad för min del, lite nyttig måste jag ju vara. Efter vi käkat så åkte vi hem hit till nya lägenheten och satt och pratade och skrattade åt katterna som gjorde roliga miner. ;D Haha.

Har även städat gamla lägenheten idag. Vi var där kl 14.45 typ och jag och älskling kom därifrån efter kl 19. Det var en hel del att städa. Är det något jag verkligen hatar är det just flyttstädningen. Exakt allt ska städas. Vi fuskade lite och städade inte bakom spis och kyl men eftersom han som ska flytta in får flytta in en vecka tidigare så gör det inget. :P

Nyss åt vi vårrullar med ris och sweet chilisås och massa färsk sallad till. Det är inte dumt det heller. Och nu sitter vi och myser i soffan och kollar på tv och äter aladdinchoklad. :)

Slänger in en bild på bebismys :D




» Sofia

Myspys :) <3

2010-09-22 // 07:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback