Blåst

Fy vad det blåser ute idag, kännts som jag ska flyga iväg flera gånger under de två gångerna jag vistats ute idag. :P I helgen säg det bli riktigt varmt iallafall, får hoppas att det inte blåser lite mycket då, dels för att Projekt Katt-Bur förhoppningsvis ska bli klart. Väntar fortfarande på det nedrans nätet. Det är 6 dagar sen jag beställde det, och det skickades i måndags, leveranstiden är 2-4 dagar så det kändes som att det borde kommit idag på 4e dagen men neeeedå. >_>

Igår och idag, både till lunch och middag(6 portioner) för både mig och Felix blir det ungsgratinerad falukorv med pasta, jag är så sjukt trött på falukorv just nu måste jag säga. Trött på all mat känns det som, har ingen ork att varken laga mat eller äta idag. Något annat som jag är sugen på är mina kladdkakemuffins, fyfasen så goda! ;D



Inte den snyggaste presentationen men jaja! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback