Byggmax

Idag blir det minssan byggmax för att köpa allt virke, vi har bokat ett släp hos dom vid kl 11, så om ungefär en timme åker vi :) Nätet beställde jag i fredagskväll så det borde skickas på måndag och vara här någon dag nästa vecka. Ska bli skönt att få näta in balkongen så katterna kan få lite frisk luft om dagarna :) kommer bli underbart till sommaren med dessutom eftersom dörren kan stå öppen dygnet runt då :)

Alldeles strax ska jag göra mig iordning och sen äta lite om jag hittar något! Vi har inget bröd hemma idag till frukost. Göra lite scones kanske? :) Men först ska jag gosa lite med kissen sen göra mig iordning. Seee ya later, då blir det uppdaterig om dieten. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback