Flötsöndag ;)

Kvällen igår var väldigt trevlig som alltid men sen åkte vi hem istället för ut på krogen av några anledningar. Jag hoppades verkligen att vi skulle ut men det får väl bli nästa gång antar jag :P När vi kom hem så la sig Felix direkt medans jag gjorde en taco och satte mig i sängen och åt, dum som man är när man är onykter ;) Spillde dessutom tacosås lite här och var i sängen så blir att byta sängkläder sen. :)

Idag så beställde vi pizza eftersom ingen av oss orkade laga någon mat och dessutom hade vi inte så mycket att äta heller. Det blev varsin kebabpizza med pommes på. :D Det är så sjukt gott, jag lovar! Flötigt som fasen med ;) Just nu slöar vi framför tvn bara och jag ska snart gå och ta en dusch :)


Kan inte lägga in bilder än så lägger en bild på hemmagjord pizza ;)

Hoppas alla haft en trevlig helg! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback