Kort men lång uppdatering.

Dålig på att uppdatera nu när jag är så trött om dagarna. Tänkte bara skriva lite snabbt om min dag oså och vad som kommer hända framöver. Igår så kom vi fram till att jag ska gå veckan ut på praktiken sen får det vara nog. Kanske redan skrivit det men jag är för trött för att tänka just nu ;) Badrummet är nästan klart, det är lite småfix kvar som jag hoppas att det blir klart imorgon. :) Blid kommer när allt är helt klar sen. ;)

Idag har jag bara varit på praktiken oså som alla andra dagar och är trött o seg. Sovit lite på soffan och kollat på tv. Imorgon är min sista dag och det känns så skönt faktiskt :)

På lördag åker jag till Kisa tills söndagen och sen hem igen. Åker dock till Kisa på onsdag igen för har klipptid på torsdagen :) Nice att åka mer än 5 mil för en klippning. ;) Ska såklart passa på att umgås med familjen med. Saknar att inte ha de några meter bort. Dessutom ska jag träffa Sofia förhoppningsvis. Vill passa på att träffa henne innan hennes bebis kommer. :)

På måndag är det alla hjärtans dag och det kommer 'firas' med att bara vara hemma, fixa ett rosa bubbelbad och lite god mat och efterrätt och myspys framför någon film, som det är planerat nu. :)


Lite om vad som hänt och kommer hända.
Nu ska jag sova, Godnatt! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback