Microsim

Hemma i linköping nu efter två dagar i Kisa. Det har verkligen varit trevligt. Speciellt eftersom jag träffat Sofia. :) Det är verkligen skönt att ha någon som man kan prata om allt om, nu har det mesta vi pratat om kretsat runt barn och graviditet men det har jag inte ett dugg emot. Tycker det är super intressant och kul att prata om. Kan prata lääänge om sånt om jag ska vara ärlig. :D

Väl hemma så hade min klänning och min mobil kommit idag. Klänningen var helt okej, jag ser lite tjock ut i den dock. haha men den får funka orkar inte bry mig så mycket just nu faktiskt. Och mobilen, ja vad ska man säga. Mobilen är det inget fel på men telia..... telia har skickat mig ett vanligt simkort fast man behöver ett microsim till iphone4. Vad tänker de som jobbar där med? Tänker de över huvudtaget? Tydligen har de skickat ett nytt men jag ska ner till teliabutiken imorgon och fixa det där och jag hoppas som attan att mitt nummer funkar imorgon..

Just nu är jag så jävla less på allt och ser inte fram emot något längre. Har ju typ inget att se fram emot känns det som. Bara tid och väntande, hur kul är det...Nåja har ståt ut med så mycket skit i mitt liv så det är väl inte mer rättvist att jag står ut med lite till så andra har det bra...


Strax blir det sängen. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback