Provjobb

Som ni vet (flesta av er iallafall) så var jag och lämnade CV igår på ett ställe. Idag ringde de mig och bad mig komma och provjobba. Så jag gjorde mig iordning och traskade iväg till dom. Jobbade där mellan kl 11-14 och det gick faktiskt helt okej. Vet hur det mesta funkar inom det yrket. Kanske ska berätta vad det är för yrke med ;) Jobbade på en restaurang/pizzeria här i linköping. Så nu väntar jag på att de ska prata och komma överens och sen ska de höra av sig om jag får fortsätta jobba eller inte. Hoppas verkligen på det bästa för OM jag får jobbet så blir det kanske som jag vill i höst med Felix och mina alla planer.:)

Nu sitter jag här hemma i soffan och glor runt på lite olika bloggar, jag är så sjukt trött på alla som slänger skit på varandra och hänger ut varandra på sina bloggar. Vad får man ut av det egentligen? Förstår mig inte på dagens 'ungdom', haha. :P

Nåja, idag ska jag bara slappa, och göra alla vardagliga sysslor antar jag. Har inget bättre för mig typ. Ska dock till affären/posten sen eller imorgon. Får se om jag orkar. ;)


Förresten, kommer ni ihåg badrummet? ;)
Lägger upp bilder ikväll på hur det ser ut nu, såhär såg det ut förr!
Har totalt glömt bort detta. ;D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback