♥Valentinsday♥

Denna helg som var har jag tillbringat i Kisa men min familj :) Har varit mycket trevlig även att det var så kort tid. Har inte brytt mig om att blogga just av den anledningen men nu är jag hemma igen och har tid :)

Idag är det ju Alla-hjärtans-dag ♥ och det kommer Älskling och jag fira genom att laga fin middag och tända lite ljus och mysa till det. Jag ska även laga hemmagjord chokladmousse igen. Jag som skrev att jag aldrig mer skulle laga det, haha. Men det är så sjukt gott med lite citron i så det får det bli. :) Sen kanske vi korkar lite skumpa ikväll när det blir mys till någon film. :)

Medans älskling är i skolan idag så ska jag tvätta massa kläder, städa och plocka osv i hela lägenheten. Nu när de äntligen är klara med badrummet så känns det värt att börja städa för att det inte kommer komma fler gubbar hit in och smutsa ner med sina skor. :)


Hoppas att ni alla kommer ha en riktigt fin Alla-hjärtans-dag! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback