Andra dagen...

Är helt slut, så som jag känner nu vill jag aldrig mer jobba i hela mitt liv. Så sjukt jobbigt och blir så trött efteråt. Vill hellre vara hemma och fixa. Funderar seriöst på att plugga nu istället, saknar skolan lite faktiskt. Kanske blir att börja plugga snart endå. Men då skjuts andra planer upp och det suger ännu mer.

nåja, vi tänkte duscha ikväll men åhnej, det fanns inget vatten, kom inte en droppe ur kranen. Jag är sååååå less på att inte ha ett eget badrum. Hur i h... tror de att 10-20 hushåll ska dela på TVÅ duschar. Det funkar inte... och såhär ska det vara i 2-3 veckor till. Kommer dö innan det är över, det är jag övertygad om.

Negativt och jobbigt inlägg, jag vet.. Men just nu bryr jag mig inte,
Det enda jag bryr mig om är hur jag ska lyckas tvätta håret i diskhon...........



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback