Denna evig väntan

Trodde jag skulle få mitt paket igår, fick ett sms men hade inget nummer i det så får vänta in ett nytt sms eller en avi i brevlådan. Konstigt tycker jag. Var så sugen på att hämta paketet igår. Massa fint som jag fått hem! :D Väntar även på ett paket från Yves Rocher som inte kommit än.

Idag ska de komma och mäta fuktigheten i badrummet men ingen har kommit än och om 2 timmar går de hem för dagen. Kommer de inte idag får jag väl ringa imorgon och fråga vad som pågår. Vill ju ha klart mitt badrum nuuu. Behöver duscha katterna med, de luktar konstigt, är nog för att de går på en vanlig låda just nu istället för den som de brukar gå på. Usch ja..

Idag blir det att sitta i soffan som alla andra dagar och glo på tv, Ska möta Felix vid konsum när han slutat skolan och då får vi se vad det blir för middag idag, vi har typ inget hemma. :P

Den 1 februari ska vi börja äta nyttigt igen inför sommaren.
Ska bli skönt att bli lite smalare igen. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback