Första dagen på sista veckan!

Gick upp vid 9.30 imorse, var sjukt trött, skulle upp kl 08 egentligen. Har sedan dess bara suttit i soffan, har verkligen ingenting att göra nu när felix börjat skolan igen. Vet verkligen inte vad jag ska hitta på. Ingen ide att städa eftersom de håller på med badrummet till o från och smutsar ner. Dessutom har vi fått en avfuktare i badrummet för att betongen var fuktig och det kommer ta 2-4 veckor att få det torrt. Så om 2-4 veckor kommer de börja lägga klinkers och kakel. Härligt va? Inget badrum på en månad skulle inte vara kul alls. Orkar fan inte springa till den där duschboden varanan dag :P Nåja, det är ju iallafall inte föralltid.

Var ute på balkongen nyss för första gången på några månader. Helt sjukt. Grävde lite med en leksaksspade och gjorde så man kan öppna dörren helt nu. Innan kunde jag precis klämma mig ut genom springan. :D

Får se vad jag ska hitta på resten av dagen. Slöa i soffan kanske. Mysa med min Skrutt. Han har gjort illa ena 'tån' eller vad man ska säga. Den är svullen och röd och han stödjer inte foten när han sitter eller står upp. Dock går han utan att halta. Han jamar såfort vi kommer emot den med. Stackars min lilla prins. Hoppas det går över snart! :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback