Helgen

Shit, jag har glömt bort bloggen, även fast jag inte gjort något här hemma. Har väl endå inte haft något att skriva om. Har varit ensam hemma hela helgen förutom några timmar på natten när Felix kom hem för att sova, eller inte på natten utan kl 06-07 på morgonen kom han hem. Både igår och imorse. :) Annars har jag suttit i soffan och bara kollat på tv och läst andras bloggar och forum. Helt beroende av mina forum, pratar med världens bästa tjejer där, om allt mellan himmel och jord. :)  Igår var jag på Ikano med mamma, G och Alex. Var mycket trevligt, vi shoppade lite först sen gick vi och fikade. Skönt att komma ut lite och äntligen få träffa mamma, blir ju inte så ofta längre. :/  Nåja det var mycket mycket trevligt och jag fick även stickor att börja sticka med. Blev så sugen när jag såg att en på Fejjan börjat med det, det är ju superbra tidsfördriv. Kalla mig tant om ni vill, Me don't care! :D

Idag blir det att bara ta det lugnt tror jag, imorgon börjar slitandet igen. Ska även börja äta nyttigt imorgon ska få fin och platt mage till sommaren. Det är mitt störta mål just nu. Köpte massa nyttig mat igår som det ska käkas av. Så nu blir det mindre portioner mer frukt och grönt. Och fruktsallad istället för sötsaker. Vet att jag kommer lyckas då det gick förra gången, gick ju ner 4 kg på bara några veckor. :) Ska nog ta en promenad senare när Felix vaknat, riktigt fint väder idag. :)

Hoppas alla haft en bra helg! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback