Kärlek(smums)!

Ikväll har vi bakat mer kärleksmums tills imorgon då vi får besök av Felix familj och hans farmor och farfar. Ska bli trevligt. :) Passade på att städa hela lägenheten med så det ser lite fint ut när det kommer, ska ta ner alla julgrejer i helgen med för det orkade jag inte ikväll! :) Nu har vi suttit och kollat lite på tv och ska väl göra det en stund till sen blir det att sova för imorgon har jag tvättstuga och ska fixa wienerbröd och lite annat innan de kommer hit. :)

Måste säga att det bästa som finns är att komma hem till någon som man älskar och som älskar en tillbaka. Är så tacksam över att ha någon som finns där för mig varje dag. Har inte alltid uppskattat det fina jag har, det vet jag men från och med nu ska jag göra det. Jag älskar Felix över allt annat, han är det bästa för mig och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. ♥ Tycker synd om de som inte kan fixa att ha ett förhållande, måste vara jobbigt, riktigt jobbigt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback