PAKET

Hämtade ut båda mina paket idag! Äntligen. Kunde hämta ena igår men smidig som jag är glömmer jag leget hemma och orkade inte gå tillbaka sen, så fick bli idag. Fick ju även min andra avi idag. :D

I paketet från Yves fick jag massa bra grejer bl.a. bodyscrub som luktar gudomligt, en mascara och lite andra grejer, detta fick jag alltså gratis :) Beställde kajal och ögonskugga och skumgummi'penslar' eller vad det heter. Ögonskuggan var så mycket bättre än jag trodde. Är helnöjd! :)

I det andra paketet som var från Ellos så fick jag massa finfint, dock måste jag vara tråkig och inte avslöja vad det är. Jobbigt va?! ;)



Tog in min lykta från balkongen här om dagen.
Idag torkade jag av den och ställde in den i fönstret. :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback