Sen Lördag!

Usch, idag var tanken att gå upp vid senast kl 10 då man ska vända på dygnet men det var lättare sagt än gjort, jag gick upp kl 11.20 och det kändes inte så awesome kan jag lova. Redan på måndag ska vi börja gå upp innan kl 07 för att det kommer några gubbar/killar som ska renovera vårat badrum i ca 2 veckor. ÄNTLIGEN!!!!
Kommer bli så jäkla snyggt. Ni kommer få en före och efter bild på det med! :)

Idag blir det att börja slipa i sovrummet tror jag, vill bara att den biten ska vara över så jag kan börja måla, det verkar så himla mycket roligare än slipningen. ;) Kommer bli dammigt som attans i sovrummet så alla möbler ska ut och sängen ska täckas över. Måste fixa något att ha för näsa och mun med så jag inte kvävs där inne sen för att dörren måste stängas så katterna inte kommer in dit och leker :P

Snart ska Felix iväg på tenta så är ensam hemma och tänkte passa på att börja då.
Sen senare idag innan felix kommer hem så blir det att göra pizzadegen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback