Söndagkväll!

Fick panik förut ikväll, hade glömt köpa busskort tills imorgon, men som tur är så har konsum öppet till 22 så det var bara att traska dit, efter det gick  vi och duschade, skönt men usch för duschboden men förhoppningsvis har vi egen dusch om ca 2-3 veckor. Efter det fixade jag med lite papper som praktiken ska fylla i så jag får pengar och lite som jag ska fylla i. Krångligt med alla dessa papper.

Sen kollade vi på film och myste i soffan och nu sitter jag här, ska fixa iordning mig inför sängen, ska sova om inte så lång tid. Ska faktiskt upp halv 7 imorgon, härligt va?! Har gjort två utbakade flätor på huvudet så det blir lockigt och fint imorgon och nu ska jag pyssla om mina fötter, peeling is the shit! (:


Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback