Söndagkväll!

Då var det färdigmålat för idag, blev faktiskt riktigt nöjd, imorgon blir det resten av väggarna som ska grundmålas, sen efter det så blir det att måla nougatfärgen på antagligen tisdag och onsdag. :) Anledningen till att jag delar upp målningen är för att vi har våran säng stående kvar i sovrummet då den är så himla stor att flytta runt på. Så vi skjuter den åt den vägg som inte målas, underlättar massa. :)


Imorgon ska jag även till arbetsförmedlingen och lämna massa papper om praktiken, så passar på att göra det först innan jag börja måla för att de börjar med badrummet imorgon och jag har ingen lust att gå till AF med färg här och var. :) Och ikväll blir det att ta en dusch och sen käka någon mat. Efter det blir det att plocka ur badrummet tills imorgon när gubbarna kommer. Kommer bli spännande hur badrummet kommer se ut när det är klar. :)

Sen blir det antagligen film och mys i soffan med älskling! :) ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback