Sunday / Snowday ;P

I förmiddags strax efter vi vaknat kom Felix föräldrar förbi på en fika det var mycket trevligt även om jag var superseg. Men efter en kopp kaffe piggnade jag till :) Efter de gick hem började jag fixa i sovrummet och nu är gardinstången uppskruvad, gardinerna är tvättade, strukna och upphängda. :) Nu är sovrummet superfint. Nu fattad det bara lite hyllor, tavlor och ett väggord. Det känns så skönt att det inte är mycket kvar innan det är helt färdigt. :)

Imorgon börjar jag praktiken, det känns helt okej men jag vet inte om jag orkar egentligen men vad gör man? Får ju iaf lite pengar? Hoppas dock på ett jobb snart istället. Så vi får lite (läs mycket ;)) mer pengar att leva på och spara inför framtiden. :) Min klocka ringer kl 06.30 imorgon och jag kommer vara så jäkla trött eftersom jag gått upp sent i stort sätt varje dag sen augusti. Men det kommer funka, efter ett tag. :)

Snart ska jag skicka Felix till affären, jag tror inte jag orkar följa med. Jag har ju endå fixat massa hemma idag medans han inte gjort något. ;) Ska först funderar ut vad man ska äta för något idag, Korvstroganoff med ris kanske, eller potatis. Det var länge sen så det får det bli! :)


Hoppas alla har en trevlig söndag i detta snöväder!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback