The day before


Denna dag bjuder på mycket mys och goda mat vad det är planerat än så länge. Varför?! Jo idag firar nämligen älskling och jag någon, fast det är en dag för tidigt egentligen. Några vet säkert redan vem som fyller, för er som inte vet så är det jag :) Fyller bara 21 imorgon så det är inte så märkvärdigt iofs men vi firar mig lite smått ikväll, då vi inte visst hur morgondagen skulle se ut.

Så idag har vi planerat att gå ut och äta nere på stan, antagligen på Ming Palace. :) Efter det blir det bio, vi ska se sista Harry Potter filmen tänkte vi, det är också en av anledningarna till att vi går ut idag och inte imorgon,
vi fick bra platser på kvällsbion. :)


I morgon när jag egentligen fyller år så kommer Felix familj och släkt hit på lite tårta och gottgott. Sen får jag väl någon fin middag lagad av älskling och kvällen blir det bara massa massa mys. Önskar mig inget annat än detta faktiskt. Inga presenter i världen kan slå den kärlek jag får och lyckan jag känner av att ha de mest underbara människorna omkring mig! :) ♥



Hoppas ni får en trevlig lördag ni med.
Och ta vara på alla era nära och kära efter det ofattbara i grannlandet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback