27 grader

I torsdags blev det inget städande, tog det idag istället när vi vakna. Blev storstädning här hemma. Jag dammsög, moppa, torkade av i alla rum, plockade grejer och kläder, Felix diskade, slängde skräp och gick till affären. Så nu är allt här hemma fixat, strax efter kl 12 var vi klara och gjorde lite lunch. Och just nu ligger jag på balkongen i det fina vädret och solar järnet. Det är underbart att ha balkongen högst upp, då får man all sol och ingen annan balkong som skymmer solen :) Idag är det riktigt varmt dessutom, skulle bli runt 27 grader här och det är det nog minst. :)

Min kära mor skulle kanske komma förbi en sväng idag på fika, så det hoppas jag på. Annars blir det att fortsätta att sola :) Synd att jag inte kan bjuda på någon bild just nu, blogg.se appen ar ju fortfarande inte kommit, den var lovad att komma i mars. Nåja får lägga in bilderna ikväll som jag tagit. :)

Ha en fortsatt trevlig lördag i detta underbara väder! :)


snygg blogg! :)



kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-06-04 // 14:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback