Äntligen sol!

Idag är äntligen solen framme. Efter denna ganska långa regnperiod är det skönt att äntligen kunna gå ut och sola lite. Så idag när jag kom hem vid 12 tiden så packade vi en väska med saker och gick ut för att hitta en stor gräsplätt att sola på. Vi hittade en och där låg vi ca 2 timmar innan vi gick hem. Himla skönt var det med. :) Det verkar som att hela veckan kommer bli fin så får väl passa på att sola varje dag som går några timmar och hoppas man får lite färg. :)


Nu sitter jag här hemma i soffan och slappar. Är ganska trött så funderar på om jag ska lägga mig ute lite och sova/vila på balkongen eller om jag ska sitta inne och glo. Sen blir det att dra ut en sväng och springa och röra på fläsket lite. ;)


Hoppas ni med har det underbart i solen idag! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback