Beroendeframkallande

Vilket regnväder det är idag. Har regnat här i stort sätt hela tiden sen kl 06 imorse då jag vaknade första gången, men mycket möjligt att det började tidigare än så. Senaste 1-2 timmarna har det vräkt ner nonstop verkligen. Och vad gör man då en sån här regning söndag?! :) Jo, man tar den allra mysigaste filten (den som köptes igår på IKEA) och en bra bok och sätter sig i soffan bredvid fönstret. Himla mysigt att sitta och lyssna på regnet som slår mot fönsterna och fönsterblecken..


Boken jag läser är den första i Twilight serien och heter ''Om jag kunde drömma''. Den är så sjukt beroendeframkallande måste jag säga, har läst snart hela boken och fick den i Torsdags. Den är så mycket bättre än filmen då det beskrivs så mycket mer i boken, saker som inte var med i filmen är med här. Eftersom jag snart läst ut denna så kommer jag beställa de tre andra böckerna i veckan som kommer. :)





Nu ska jag fortsätta läsa lite innan det är dags att göra middag! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback