Fullt upp

Ett tag sen jag skrev något nu. Har haft fullt upp hela veckan känns det som. I torsdags så var vi på stan och kollade runt lite och sen gick till frisören. Klippte mig hos en lärling men hon var så underbart duktig och jag är helnöjd med resultatet. Kan lägga upp en bild imorgon. :) Köpte heller ingen klänning som jag planerat utan blev ett linne bara. :P

Igår så firade vi Felix systers student. Kollade på utspringet kl 10.30 sen när de åkt flak så gick vi hem och där hemma blev det mingla runt lite sen blev det mat. Smörgåstårta blev det och sen vanlig tårta och kaffe efter det. Jag har nog aldrig varit så mätt tror jag. Tryckte i mig otroligt mycket mat verkligen. Runt kl 15 gick alla hem men Älskling och jag stannade kvar hos hans föräldrar, där det hela ägde rum och vilade lite. För att kl 19 så gick vi ut för att äta på restaurang, 8 st blev vi där. :) Jag åt kalvrygg med en rosmarin och vitlöks sky och potatisgratäng till det, valde att ha köttet medium och guuuud så gott. Det måste vara det godaste lamm jag någonsin ätit, jag skojar inte!! Ska ni ut och äta fin middag tipsar jag om Restaurant Parisien i Linköping, lite dyrt men mycket värt maten man får. :)


Idag så följde jag med mamma och bror ut till Ikano och handlade lite inför brors avslutning nästa vecka. :) Det enda jag köpte åt mig var hårfärg, ska nämligen färga håret imorgon. Kommer bli mörk rödbrunt och förhoppningsvis grymt. :) Därför får ni en bild imorgon både på nya frillan och på färgen. :) Följde även med hem till Kisa med dom och hälsar på familjen lite. :)



Nu ska jag strax kolla på film med bror, blir Dude where's my car! :D
Ha en trevlig helg nu allihopp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback