Håret!

Här kommer det lite bilder på håret. Har ju både klippt och färgat håret. Klippte mig gjorde jag som sagt hos en lärling och hon var superduktigt och är supernöjd med resultatet, speciellt min snelugg! :D Håret färgade jag igår, mamma hjälpte mig med det. Hon är helt klart bäst! ♥ Och även det resultatet blev himla fint. Tog färgen mörk rödbrun och så blev det med. Fast nästa gång kommer jag ta någon mer röd. Älskar den röda färgen alltså! Lite för mörkt just nu men det är skitsnyggt det med! :) Eftersom håret är som finast när det är plattat så måste jag köpa silikondroppar om jag ska platta håret i stort sätt varje dag. Kommer slita massa på håret annars och det vill man ju inte! :)


Nåja, här kommer bilderna som var utlovade! :)


Den röda färgen är så svår att få med på bild, den syns från vissa vinklar bara.
Denna bild var den bästa jag fick! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback