Kristi Himmelsfärd

Eftersom man är ledig idag så tänkte jag passa på att vara ute i solen och njuta av vädret. Men när man vaknade så fanns det ingen sol, bara massa moln och blåst. Så det får bli en städdag idag tror jag. Passa på att dammsuga och allt när man är ledig och slipper det i helgen när det förhoppningsvis är soligt! :)


Än så länge har jag bara tagit ett bad, var på så dåligt humör så kände att jag behövde slappna av lite. Nu sitter jag i soffan och kollar lite på tv. Ska väl snart ta tag i städandet. Synd bara att man måste städa allt själv här hemma.  :P


Rosa bubbel, lagom flickigt va?! ;)




Hoppas ni andra har en bra ledig dag, många av er har nog långledigt dessutom. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback