Mitt i natten

Blev himla sent idag, egentligen för sent men klämmer in en liten uppdatering innan jag somnar. :) Bion, Transformers 3, var helt okej. De första är väl bättre men den var bra endå. Vi såg den dessutom i 3D, inte allt för många effekter dock, lite för lite tyckte jag men smaken som baken eller hur?! :) Efter bion åkte vi hem och väl hemma blev det att prova bikinin igen efter jag köpt den. Är nog nöjd, har inte bestämmt mig än men det är så svårt att hitta bikini så behåller nog den. :) sen ikväll bokade vi en resa tills i augusti. Denna ska jag berätta mer om i nån av de kommande dagarna. ;) För just nu håller jag på att somna, ögonlocken känns himla tunga. Annars har jag plockat med tvätten som låg i en hög på sängen, vikt och hängt lite på tork och sådär. Nåja nu blir det sängen! Hoppas alla ni haft en bra onsdag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback