So Far So Good

Här är bilder på hur mycket jag traskat på denna vecka. :) I måndags blev det som jag tidigare nämnt en ganska lång promenad i omårdet och till Konsum ang. mitt paket jag skulle hämta ut. Tisdags blev det långpromenad från oss här i Lambohov och till Brigaden där vi gjorde pass. Efter vi gjort pass så traksade vi ner till stan men det glömde jag bort att 'mäta' och senare på kvällen tog vi en runda till i omårdet. :)


I onsdags så tog vi en powerwalk runt omkring där vi bor. Det är så sjukt jobbigt. Jag trodde jag skulle gå under flera gånger under walken. Men det är himla skönt efteråt måste jag säga. Känns att man gjort något. :) Idag har det inte blivit så mycket promenad ute, Felix åkte lite longboard och jag gick efter, har lite ont i magen så har tagit det lungt mest. Men ska kanske ställa mig på crosstrainern ikväll. :)


Än så länge går allt som jag vill att det ska. Har inte sprungit ute något mer men det får bli nästa vecka kanske. :) Vill börja med att få upp flåset lite annars känns det så meningslöst. :) I tisdags började jag med crunches och ska köra varanan dag i 10 veckor. Hej platt mage!!! ;D




Nu över midsommar vet jag inte riktigt hur det kommer bli med träningen. Vi ska till Kisa imorgon och hälsa på min kära familj och äta massa gott, men inte för mycket! :) Jag tänkte dock stanna en extra dag eller två och då vet jag inte hur jag ska träna riktigt. Känns inte så lockande att gå i Kisa måste jag säga. Nåja det löser jag på ett eller annat sätt! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback