Yummie

Idag när vi var på konsum så blev det nästan storhandling. Köpte ganska mycket mat med oss hem så vi har hemma. Det är skönt att göra så faktiskt så man inte måste dra till affären varje dag. Nu har vi middag för mer än en vecka här hemma. :) Idag blev det panerad fiskfilé (vet inte vilken fisk dock), ugnade tomater,pakprika och lök, matvete och lite spenat och såklart citron till fisken. Jag måste säga att det var väldigt väldigt gott. Matvetet var jag lite skeptisk över men det var riktigt gott med och det kommer passa till sallad utmärkt vilket är prima! :)





Nu ska jag strax lägga mig. Imorgon väntar en dag på stan.
Ska till passexpeditionen, kunskapstorget och arbetsförmedlingen bl.a. :)

Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback