Färga håret!

Igår var vi uppe hos Sofia en sväng. Shit vad jag längtar till jag får barn nu, synd bara att det kommer dröja för min del. Det kommer inte alls bli som det var planerat. Så trött på alla falska förhoppningar jag får hela tiden. Fy fan vad jag längtar säger jag bara. :(

Nåja, idag har min kära mor färgat mitt hår. Sitter just nu med håret inlindat i en handduk, ska snart föna håret och då får man se om det blev bra eller inte. :) Slänger kanske in en bild på frillan när jag fixat till den oså. :) Ikväll åker vi hem till Linköping igen och ser vad våra katter hittat på medan vi varit borta, ska även söka en hög med jobb och hoppas på det bästa. :)

Imorgon blir det iallafall praktik, ska bli skoj!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback