Sova tidigt ;)

Igår blev det inget här på bloggen för jag var så sjukt trött, det var lungt på praktiken och man går runt och blir slö och trött. Jag somnade redan 20.30 i soffan och vid kl 22 så la jag mig i sängen och fortsatte sova. Kan lova att jag var utvilad iallafall imorse. Vilket var superskönt, ska nog lägga mig tidigare ikväll med för imorgon är det mässa på AF som jag ska stanna kvar på. Får se om fröken Amelia kommer dit dessutom. :)

Just nu sitter jag och kollar på Sveriges mästerkock, Gud vad jag hatar honom som varit nära på att åka ut flera gånger, och hans adamsäpple som man stör sig på hela tiden. Usch ja men han åkte ut!!! YES!!!! :D. Har även käkat våfflor och sen gjort matlåda, blev sallad med tomat, gurka, majs, rivna morötter med ost, kassler, kräftstjärtar och ägg :) Fick idén från en färdigsallad i affärn faktiskt ;) och en god dressing till det! Smaskens!!! :)

Nu ska jag kolla en stund på Greys Anatomy sen sova! Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback