Välkommen till Världen!

Praktiken gick galant idag med, trivs verkligen där, synd att det inte finns möjligthet till anställning bara. Får iallafall erfarenhet och mycket bra meriter och referenser vilket är bra :) Jag är seg med mina inlägg för jag är så trött om dagarna och orkar faktiskt inte starta datorn. Ska väl bättra mig snart. ;)

Ikväll har jag bara suttit hemma själv hela kvällen för sambon är hos några kompisar, fan alltså jag är så trött på att inte känna någon här som jag kan umgås med. Det är inte speciellt lätt att hitta någon att umgås med som är runt samma ålder och liknande intressen. De växer inte på träden här utanför direkt. Vill därför börja plugga så man lär känna någon men samtidigt vill jag vänta. Får se hur det blir. Nu blir det iallafall sängen, upp tidigt imorgon och duscha! :)



Idag fick även Sofia sin efterlängtade lille pojk.
Noel kom till världen kl 16.36 och så underbart söt.
♥ Grattis igen hjärtat! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback