Bara header kvar

Sitter och fixar med bloggdesignen för fullt, den är nästan klar nu, det är bara headern kvar. Den vet jag inte riktigt hur jag vill att den ska se ut. Det är det som är problemet, annars skulle den vara klar redan. Ska sitta lite mer ikväll och fixa och förhoppningsvis blir den klar, annars kommer den under veckan. Har ju äntligen börjat lära mig lite i photoshop. :)


Usch så fruktansvärt trött jag blir på alla snorungar som springar runt nedanför lägenheten och Bråkar. Skriker och fula ord och urk, att de orkar hålla på och varför just nedanför våra fönster. Finns så mycket annan plats som t.ex hemma på deras rum! Suck, glad att jag inte var sån när jag var liten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback