Brudens sida

Var tydligen helt ute och cyklade och hade missuppfattat vart teatern var! Ber om ursäkt för felskrivningen. Teatern var i Vadstena och inte Åtvidaberg som jag hade skrivit. Var helt söker men hade fel :P Nåja, igår var vi iallafall på teatern och det var supermysigt och roligt, maten var god och sällskapet var trevligt. :) Det handla om ett bröllop och vi som kollade på var gäster på det och satt vid bord runt där de spelade. Svårt att förklara. Vi fick illafall tillhöra brudens sida. :D Det var nästan som att gå på ett riktigt bröllop. ^^ Bruden var så jädrans bra på att sjunga, hon vill jag ha sjungandes på mitt bröllop sen!!! :D Och visst väckte det här bröllopskänslorna i en själv. Men det får nog vänta några år till. ;) teatern började runt 19.30 och slutade runt kl 23 och vi var hemma strax efter 00 och då var det bara att sova. :)

Idag så vaknade jag kl06.47 första gången.. Helt pigg dessutom. Vi stängde av alla alarm igår eftersom vi tänkte sova ut idag men njaaaae, det gick ju inte så bra. Jag lyckades somna som om dock och vaknade runt kl 08 och helt pigg igen. Då fick det vara nog kände jag. Jag ligger dock kvar i sängen och Felix nannar här bredvid för fullt. ;) Ska väl strax gå upp tror jag och göra lite nytta. Ikväll blir det fest igen dessutom, nämligen inflyttningsfest hos N och M. :)

Kanske skriver lite mer senare om det finns tid!! :)
Trevlig kväll/helg annars!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback